KORADO&BRENDI
www.brendi.si
BRENDI AUDIO&VIDEO       NOVICE   GALERIJA KORADO&BRENDI TURIZEM SPONZORJI
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Korado & Brendi PREPOVEDANA !

Dva šaljivca Korado & Brendi sta iskoristila moment in posnela novo pesem »Kam so šli vsi Cigani« in z njo v trenutku vzbudila veliko pozornost. Pesem se je prijela na mnogih radijskih postajah in kaže, da bo postala nova uspešnica. Istočasno pa so na nekaterih radijskih postajah prepovedali vrtenje le te, saj se jim zdi, da to ni samo šala.Tako se nadaljuje tradicija Korada & Brendija. Že v preteklosti se je dogajalo, da je bilo vrtenje nekaterih njunih pesmi enostavno prepovedano.

Brendi: "Meni se zdi, da se je še enkrat pokazalo, da mnogi ne poznajo humorja pa tudi če se dotika kakšnih resnih tem, kot je ta. Glede na to, pa da sva to posnela midva s Koradom pa je še bolj jasno, da gre lahko samo za to, saj ne slaviva kot resna izvajalca zabavne glasbe."


Za to pesem sta pri Grosuplju v ciganskem naselju posnela tudi videospot in tu je nekaj prizorov s snemanja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kam so šli vsi Cigani ?

Korado in Brendi sta konec novembra 2007 posnela pesem z naslovom Kam so šli vsi Cigani in z njo po dveletnem premoru ponovno začela sodelovati na glasbenem področju in ponovno vzbudila pozornost širšega medijskega prostora. Pesem se je kot blisk razširila po Sloveniji zaradi svoje aktualnosti, dodatno pa še zaradi tega, ker je bila že takoj na začetku, samem štartu na nekaterih radijskih postajah zablokirana in se kljub prošnjam poslušalcev ni smela predvajati. Toda kljub vsemu je našla svojo pot in tokrat tudi s pomočjo interneta pristala v marsikaterem domu. Uporabljena je bila tudi na internetni strani Strojan.tk, ker je na šaljiv način obravnavala to problematiko. V zelo kratkem času se je na tej strani nabralo čez 450.000 obiskovalcev, kar kaže, da se danes lahko že marsikaj zgodi tudi mimo najmočnejših medijev.

No Korado in Brendi nista spala in sta šla še korak naprej. V romskem naselju v Grosupljem sta se odločila posneti video-spot za omenjeno pesem. Vse se je začelo z Brendijevim obiskom v omenjenem naselju, ki ga je organizirala Majde Kaiba, ki drugače uči romske otroke Slovenki jezik in slovnico. Bilo je izredno prijetno srečanje, saj Brendija dobro poznajo. Vsako leto pred božičem otrokom in ostalim, ki se šolajo namreč priredi koncert v njihovi šoli. Med ostalim pa je zanimivost tudi to, da živi v naselju fantek, kateremu so ob rojstvu starši dali ime Brendi (napisano v rojstnem listu).

Dogovorili so se o snemanju in na planirano soboto se je na ražnju obračal odojek, ki je ustvaril prav posebno vzdušje.

Režiser video-spota je bil Sebastijan Artič - javnosti bolj poznan kot Žan Ljubljanski. Že sama pesem ga je tako vznemirila, da se je sam ponudil, da bi speljal to snemanje.

Ko smo prispeli v naselje je pravzaprav prvotno sledilo razočaranje, saj so se dekleta iz naselje tako lepo uredila, da ni bilo nobenih znakov, da so Romkinje in je pravzaprav izginil tisti kontrast, ki je bil potreben, da bi bilo vse filmsko in prepričljivo. Na iskreno prošnjo in prigovarjanje režiserja in Brendija so se punce odšle preoblečt in so se vrnile, kot prekrasne Ciganke, ki so kasneje prav popestrile celotni video-spot.V tem ambientu se je pričelo snemanje. Odojek se je vrtel, punce so plesale, moški so sedeli in kadili svoje cigarete in posnel se je nek čisto drugi svet. Spontanost detajli, kot so njihovi psi, otroci umazanih lic, rok in bosih nog, starke vse to je tako vznemirilo ekipo, da smo bili prepričani da delamo nekaj lepega, resničnega in nepozabnega. V scenariju je bilo zamišljeno-planirano, da bo Brendi igral najprej samega sebe, potem pa še Cigana, ki govori o tem, kako on vidi vso stvar. Zato si je Brendi za kostum izbral stare hlače, čevlje in zgornji del svoje pižame, ki ga je najbolj prepričala v to, da bo prepričljiv. Vsi so se smejali, ko se je našminkal oz. namazal s pepelom, ki ga je nabral ob žerjavici in pod vrtečim se odojkom. Potem je sledilo nešteto ponavljanj snemanja, saj je strašno težko govoriti na playback. Toda nekako je šlo.

Snemalec je bil tako očaran z vsem dogajanjem, da je izjavil, da toliko topline in nekakšnega družinskega duha še nikoli ni začutil kot prav med njimi. Verjetno je bil kar splošni vtis, da so oni na nek način še vedno nekakšna plemenska skupnost, ki ima svojo ureditev in način življenja. Morda je bilo še najbolj fascinantno proti koncu snemanja, ko so moški sneli odojka s kola in ga položili kar na karton na tla, in to kar celega in nenarezanega in so se okoli njega posedli otroci in ga začeli z rokami trgati in jesti. To je bil moment ki bo verjetno še zelo dolgo ostal v spominu celi snemalni ekipi.

Spot je bil tako posnet, mi pa smo odšli z občutkom, da so oni enako daleč od nas, kot mi od njih in da smo mi materialno bogatejši od njih ampak oni imajo nekaj, kar smo mi na žalost izgubili in se tega niti ne zavedamo. Kdo bo koga prepričal ?

Šmarje-Sap; dec.2006 Branko J.Vunjak-Brendi